Freeedag!

Ja hejsan! Allas hatade hälsning som jag kör med hundrasjuttielva gånger om dan :)

Fredag idag, vilket betyder stress, och dansläger! Är inte alltför pepp på det, men det får lösa sig helt enkelt. Slutar halv 4 idag och 5 ska vi åka härifrån :S Funderar på att kolla om jag kan sluta engelskan tidigare och kila hem. Har inte packat allt än osv....

Sista april blir ingen vanlig sista april á la alexandra tror jag. vill inte slösa hur mycket av min förmögenhet (host) på festande.. Så ska nog slopa sista och satsa på marknadshelgen istället ;)
Där är det grymt mycket mer öös, mowhaha =)
Lina, liksom hur många gånger har inte vi varit där och lymlat sönder hela rättvik? :D haha =)
Minnen för livet finns i Rättvik. Och mer blir det eftersom jag har beloved Robert där :)

Ska bli så grymt härligt å få sommar med dig honey! Nytt å fräscht:)


Nej palla nörda mer, ska nog ner å nörda nintendo istället =)

PUSS Å KRAM SKUMBANAN

Kommentarer
Postat av: Lajno

Haha jo de är klart ;) Å mer lymmel kommer de bli innan denna sommar är slut :D
Hihi

2008-04-25 @ 16:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0