Måndag 10 september

Vaknar helt förvirrad upp av att telefonen ringer.. Det är Lina som ringer.
Pratar i nån minut och sen reagerar jag på att det är LINA som ringer, vafan!?
HUR MYCKET ÄR KLOCKAN!?

Kort och gott försov jag mig något, fick panik och sen visar det sig att jag hade sovmorgon ändå :|
Vadå surt..?
Skitkass dag i skolan, frös, fula kläder och pissväder ute... Tummen upp på den, eller inte. Så jag skrotade sista lektionen som är från 1405-1600 och pyste till Flaun med Lina..

Lekte med Stina, snackade massa skit, med dom där kan man snacka om vad som helst , hur som helst, när som helst :D Skitkul! :)
Kirrade biljetter till Insparken som är på fredag också, fun, fun (:
Verkligen något som behövs nu, allt har känts skitkonstigt :S

Det är slut, fått reda på mycket på kort tid, känner mig lekt , pratat ut mycket om massa känslor och sen jobbat, allt på bara 2 dagar, jag hajar ingenting.

Men allt är väl utklarat nu så att, nya tag med allt =)

Hösten är här, med sitt jävla regnande, it sucks.
+ är väl att de är fett skönt med alla myspyskläder som hör hösten till, yeah ;)

Enough,

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0