vilja..? våga..?

Ja, varför kan jag inte bara få känna yes, här har vi Dig, lycka. ?
Få känna just Det, vara helt säker på att dig vill jag leva med.
visst kanske de inte blir så, men liksom känna det så, få känslan besvarad också...
är det mej det är fel på ? försöker jag för mycket, tror jag hittar känslan , men har
letat så mycket så jag vågar inte satsa för jag inser att det kommer visa sig vara inbillning.
- När händer det mig?
- När du slutar leta.

Jag kan bara inte, ständigt beroende av någon slags dos av känslan, liten eller minimal, det spelar ingen roll.
Jag behöver den! Men såhär man jag inte hålla på...

Jag vågar helt enkelt inte ta steget och hoppa, även om jag vet att jag kanske kan hamna nånstans där jag innerst inne vill vara. jag vågar bara inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0