Tankar.

Det finns så mycket i mitt huvud just nu!
Ensamheten har börjat bränna och kännas lite som en börda på något vis. För första gången på, jag vet inte hur länge, är det helt tomt, och på riktigt så är jag ensam.
Då kommer mina drömmar in i bilden. :S 
Vem är du? Som återkommer, i olika sitautioner men alltid är det du! Visar inte helt vem du är och jag skulle så gärna vilja veta.
Undrar om det betyder något?

Inatt lämnar min familj mig också, i 3 veckor ska jag bo här med mig själv... Med mina fina panikattacker som kommer lite då & då, en ångest man lär sig hantera? Visst är det skönt att få klara sig på egen hand, gud ja! Men... Jag är ett socialt djur, helst ska det finnas någon, jag behöver inte prata, bara veta.
Vetskap räcker faktiskt för min del.
Det har vart så mycket prat om det , men nu åker dom faktiskt... men jag är även glad att dom gör det. M behöver det så otroligt mycket! Och det är hon värd, min älskade M! ( :


Ledighetens rekord från och med tisdag, jag är ledig hela 6 dagar!
Sen bryter allting loss och jag har max 3 dagar lediga i rad fram till den 13:e augusti. Kul va?
Pengar, pengar, pengar... Om en riktig Slösa kanske lyckas spara av det hon får?
Har ju faktiskt planerat lite inköp jag ska göra med pengarna.
Tex: mobil, digitalkamera och en tatuering!? We´ll see about that. Men nog tror jag att det ska gå bra det hela.

Bra det här, fått lite ur mig.

Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0